Aktualizacja dziennika Vulcan
Szanowni Państwo,
W związku ze zmianami w Dzienniku, każdy Rodzic i Uczeń, który już posiadał konto będzie musiał samodzielnie – bez udziału Szkoły – zaktualizować swoje konto w Dzienniku.
Nowa aplikacja mobilna eduVULCAN jest dostępna wyłącznie dla użytkowników konta eduVULCAN. Konto zwykłe nie ma dostępu do aplikacji. Aby korzystać z nowej aplikacji mobilnej, konieczna jest zmiana przez Ucznia lub Rodzica wyboru konta zwykłego na konto eduVULCAN.
Aby wesprzeć Rodziców i Uczniów w procesie aktualizacji kont, firma VULCAN przygotowała dodatkowe informacje:
dla Uczniów i Rodziców przed aktualizacją kont: https//dziennik.vulcan.edu.pl/akz
dla Uczniów i Rodziców, którzy wybrali konto zwykłe: https//dziennik.vulcan.edu.pl/kzw
dla Uczniów i Rodziców, którzy wybrali konto eduVULCAN: https//dziennik.vulcan.edu.pl/kev
ZAKŁADANIE NOWEGO KONTA będzie możliwe po otrzymaniu od Wychowawców kodów dostępu.